عزت الله انتظامی: سیمرغ بلورینم را به قالیباف اهدا کردم
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

عزت‌الله انتظامی بازیگر پیشکسوت کشورمان که در مراسم افتتاح باغ موزه قصر حضور داشت   ضمن تقدیر از زحمات شهردار تهران برای احداث مجموعه پردیس سینمایی آزادی پس از ۱۸ سال خاطرنشان کرد: هنگامیکه دکتر قالیباف در جمع هنرمندان قول ساخت سینمای آزادی را دادند در ابتدا باور نمی‌کردیم و پیش خودمان فکر کردیم این قول نیز مانند قول های برخی مسئولین است که به انجام نمی رسد، اما یک روز که از آن مسیر عبور می‌کردم، با روزشماری مواجه شدم که عدد ۳۵۰ را نشان می‌داد و این علاقه شهردار تهران به هنرمندان، طلیعه ای برای هنرمندان به وجود آورد و موجب خشنودی جامعه هنری شد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه فضاهای هنری و احداث سینما و سالن های تاتر متعدد در پایتخت، عنوان کرد: اقدامات شهردار تهران برای توسعه فضاهای هنری پایتخت قابل تقدیر است.
استاد انتظامی با اشاره به احداث باغ موزه قصر، گفت: مجموعه باغ موزه قصر، مجموعه فرهنگی بسیار عالی است. من خیلی از موزه های زیبای دنیا را دیده ام اما باید اذعان داشت که عظمت و بزرگی باغ موزه قصر باورکردنی نیست.
این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران با اشاره به اجرای پروژه های بزرگ شهری در پایتخت عنوان کرد: دکتر قالیباف همزمان به اجرای پروژه های عظیم در کلان شهر تهران می پردازد و انسان متعجب می شود که این مرد چگونه اقدامات بزرگی همچون احداث تونل نیایش و دو طبقه کردن بزرگراه صدر و همزمان با آن توسعه ایستگاه های مترو را به طور گسترده و در زمان کوتاه به انجام می رساند.واقعا این اقدامات قابل تقدیر است.
عزت‌اله انتظامی با بیان اینکه بنا داشتیم برای تقدیر از زحمات شهردار تهران، تندیسی را پیش کش کنیم، اظهار کرد: در نهایت تصمیم گرفتم که سیمرغ بلورین خود را به ایشان تقدیم کنم.
بنا بر این گزارش، استاد انتظامی خانه خود را نیز برای موزه به شهرداری منطقه ۱ واگذار کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب